2014. április 6., vasárnap

Essence Kajal&Longlasting szemceruzák swatch&teszt

Voltam ma a Douglas-ban és voltak leértékelt Essence termékek, úgyhogy beszereztem néhány dolgot, többek között ezt a két szemceruzát és egy crystal szemhéjtust (a következő posztban lesz róla teszt)





(nehéz őket fényképezni mert a feliraton megcsillan a fény,na mind1:) 


A lila tekerős a zöld pedig hegyezős, a lilában csillámok is vannak, nagyon csecse :)
350 ft-ért vettem őket ami szerintem egy szuper ár ráadásul ilyen szép színekért

Íme a swatchok fénylő lime és csillogó lila (a valóságban sokkal jobban látszik a csillám) Szerintem nagyon szép színek főleg így tavaszra nagyon feltudják dobni a sminket ezek a vidám színek, és amúgy alig bírtam lemosni a kezemről, letörölni meg nem bírtam szóval tartósság kipipálva.

5/5 Nagyon megvagyok velük elégedve mert nagyon szépek és az áruk is szuper :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése