2014. június 17., kedd

Rimmel London rúzs teszt&swatch

Pár napja vettem ezt a rúzst és most folyton őt használom. 1800 ft-ért vettem ami szerintem elfogadható ár. A tok ezüst része gyűjti az ujjlenyomatokat , de nem vészes. A kupakja erős műanyag, jól záródik nyugodtan belehet dobni a táskába.



Mikor a boltban kipróbáltam a tesztert csak annyit tudtam mondani hogy: WOW ,nem is volt kérdés hogy velem jön na de beszéljenek a képek




Ez a 330-as Sloane's plum árnyalat ami egy erőteljes lilás bordós szín olyan vámpíros :D
Annyira de annyira pigmentált hogy egy rétegben is tökéletesen fed két rétegben pedig nagyon drámai hatást lehet vele elérni, ebből adódóan nehéz felvinni szépen az ajkakra ecsettel viszont nagyon szép az eredményt lehet vele elérni. Finom,kicsit erős illata van ami felkenés után elmúlik. Egy rétegben nagyon tartós, beszínezi az ajkakat egyenletesen kopik, de azért evés után nem árt javítgatni. Hétköznapokra kicsit erős szín de ha csak egy kicsit viszünk fel az ajkunkra és az ujjunkkal eldolgozzuk akkor visszafogottabb hatást érünk el ráadásul így a legtartósabb. 


Íme a swatch:


Megpróbáltam csinálni olyan képet amikor a számon van, sajnos nem annyira adja vissza a színét:


5/5: Szerintem nagyon minőségi termék, teljesen megéri az árát :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése